Duymayan Kaldı mı?


Ozellikle kucuk cocuklu anneler, illa ki rastlamissinizdir ama ne olur ne olmaz diye bir de ben haber vereyim dedim.

Fon Yayincik'in kampanyasinda 15lira etiketli, karton kapak, kuse kagit kitaplar 3 lira kampanyada. Stoklari ne kadar bilemiyorum ve bir cok blogta ve facebook grubunda duyurusuna rastliyorum. Kacirmayin bence. Alttaki kitaplar bizim yakaladiklarimiz. Bir olta da siz sallayin bakalim, ya nasip. Bu arada kitaplarin oykuleri, resimlemeleri ve baski kaliteleri cok cok iyi bunu da soylemeden gecmemeli.. 

Oykülerin bazilarinda benim kriterlerime gore bazi kucuk sıkıntılar var ancak okurken duzeltilemeyecek kadar degil ve belki de 5 yasin uzerindeki bir cocuk icin duzeltme de gerekmiyordur. ( soz konusu kitap, fabl-dersler iceren hayvan hikayeciklerinden olusan "Hayvanat Bahçesi Kaçkınları"


Dipteki not: 5 mart *
Kitaplarin arka yüzlerinde belirtilen yaş kriteri sizleri de benim gibi tatmin etmiyorsa; 



"Çok Çok Büyük Bir Dinazor"


"Hayvanat Bahçesi Kaçkınları"



"Bir Yelkenlimiz Olsaydi"



"Bir Yelkenlimiz Olsaydi"



"Ormanda Uyuyan Ay"




"Bu Kitap Ay-Ay'a Aittir"



"Bu Kitap Ay-Ay'a Aittir"


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Geri Dön

Facebook

Video Of Day

Advertisement