Evimizin Bayramlıkları 2016

Bu yıl hastalıklarla ve türlü çeşit başka meşgaleyle girdim Ramazan'a. Sizlerle paylaşmayı çok arzu ettiğim bu tasarımları tamamlamak ve paylaşmak da gecikmeli olarak bu güne kaldı.
Geçen yıldan farklı olmak üzere bu yıl Ramazan ayında bir iyilik kumbaramız olsun istedim. Minikler içine mini mini harçıklarını atıp biriktirsinler.

Ramazan ayının sonunda bir teravih sonrası camiye gelen çocuklara dağıtmak üzere içinde birikenlerle minik hediyeler alalım. Ya da çocukla birlikte kumbarasını bir yardım kuruluşuna bizzat ulaştıralım.

Çerçeveleyip duvara asılabilecek bir "Ramazan Kerîm" posteri bulacaksınız ayrıca eklerde.
Hala çerçeveleyip astığınız bir posteriniz yoksa bu yıl, varsa sonraki yıllar için kaydedip kullanabilirsiniz. ;) Çeşitlendirmek mümkün olmadı şimdilik. Portakal Ağacı, Hatice Hanım'ın değerli Ramazan paylaşımlarıyla süsledik evimizi bu ay biz de. Zeynep Sevde Paksu'nun değerli ikramı Ay Takvimi de bir başka köşeyi şenlendirmekte. Bir de geçen yıldan kalan Nöbetçi Blog bayramlıkları var tabii.
Az kalsın unutuyordum!. bitutamani.blogspot.com.tr'nin paylaşımı olan sevimli Ramazan İmsakiyeleri de pek hoş bir ikramdı.
Bu vesileyle her birine teşekkür ederiz.
Kandil / Fanus, Bayram harçlığı kesesi, Hoşgeldin Ramazan ve Mutlu Bayramlar yazılı iki farklı flama da dosyalar arasında.
Çok konuştum, hadi bana müsaade.
Bunlar da Nöbetçi Blog ikramları efendim:
İndirmek için tıklayın; Fanus, Flama1, flama2, Para Kesesi, Poster, İyilik Kumbarasi

Muhim not: Fanus/ Kandil kutu templateleri icin inmystudio'nun ücretsiz olarak paylastigi dosyalardan istifade ettim. 
Inmystudio'nun harikulade ramazan paylasimlarini da buradan inceleyebilirsiniz. 
http://inmystudio.com.au










0 yorum:

Yorum Gönder

 

Geri Dön

Facebook

Video Of Day

Advertisement