İlk Mektup Arkadaşım!

İlk arkadaşım, en iyi arkadaşım!
Oyuncaklarımızı paylaştık, ilk keşiflerimizi.
Mutluluklarımızı, ilk neşelerimizi..
Birazcık büyüyünce biz, taşınmaları gerekti
Çocuk dünyamın ilk yalnızlığına alışmam gerekti.
Ne çok arkadaşım vardı, ne çok da yalnızdım.
Diğer herkesin de büyük küçük,
öyle olduğunu daha bu yaşımda anladım.
Aslinda belki de sadece büyüdüğüm için oldu öyle,
Kendi yoluna gitmek demekti büyümek,
Başka ırmaklarla buluşup karışmak,
Başka yollara çıkıp, başka hikayelere erişmek.
Annem adını nasıl yazacağımı gösterdi,
Sana yapacağim resim için renkli kağıtların yerini de..
İlk defa gerçek bir mektup yazıyorum!
Ne kadar heyecanlandım bir bilsen!
"Bir mektup arkadaşım var artık benim"
diyerek, hoplaya zıplaya..
On dakikalık yolu üç dakikada aştım ben.
Tam mesai bitiminde postahaneden ayrıldım.
...
Beni çok bekletme olur mu?
Çok uzun yollar geçerek sana ulaşacak o sarı zarfı benim için hep sakla.
Postacı amcalar o kadar uzun yolda direksiyon başinda uyuya kalmazlarsa mektubum sana erişecektir muhakkak. Annem endişelenmememi söyledi. Belki de bir uçağın karnında gelecekmiş sana mektubum.
Sevgiler, Musab 💓
@sebihadudak

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Geri Dön

Facebook

Video Of Day

Advertisement