Göz Kırpan Yıldız

Ne zaman ki anne oldum, çocuk kitaplarının yörüngesinden çıkamaz oldum.. ve o zaman yeniden çocuk olmanın muhteşem keyfini tattım. Anne olmak mı lazımdı bunun için? Eee, benim için öyleymiş demek ki.
Son kütüphane ziyaretimizde, 'Göz Kırpan Yıldız' bizi, yazar ve illüstratörü Nural Birden'le tanıştırdı. Öyle mutlu etti ki bizi bu tanışıklık..kaybettiğim zamana hayıflandım. Ardından uzuuun uzun düşündürdü neden daha önce değil diye. Oradan, icerde, teee aklımın dibindeki yayınevi müdürü, birkaç yayıncı ve yazar karıştı muhabbete. Hemen kalktım bir çay koydum, şöyle bir silkelenip kendime geldim. Kapatalım bu bahsi, dedim onlara. Sus pus oldular..
O dinginlikte bir de bir başımayken aldım elime Göz Kırpan Yıldız'ı..Arada nasıl daldıysam hayallere çaydan biraz büyük bir yudum alarak bir güzel de yandım. Nasıl oluyor demeyin, gülmeyin de..ya da gülün yahu, n'apayım büyüyemiyorsam :)
Küçük Prens'in sinema filmiyle aldığımız yüksek doz hayal gücü ve ardından perçinlenen uzay merakımızla birkaç ay önce alıp da jelatinini bile açmadığımız Bilim Çocuk'u aldık elimize. Ardından bu ay Meraklı Minik'in kapak konusunun da Gezegenler olduğunu öğrendik ve soluğu bayide aldık! Henüz ay da bitmemişken Meraklı Minik'in Ekim sayısını öneririz.
Göz Kırpan Yıldız da elimizden düşmez olunca Meraklı Minik çıkartmaları, Güneş Sistemi süsü, roketler, minik uzaylılarla doldu odası.
Delikli Takımyıldız kartlarıyla çok eğlendik!
Göz Kırpan Yıldız'la her gece çıktığımız yolculuklarla gezegenlerle tanıştık ve hal böyle olunca bu ayı Gezegenler Ayı ilan ettik! Her gece gökyüzünde Göz Kırpan Yıldız'ı aradık neşeyle!
Kitap metin ve resimleme açısından oldukça zengin ve akıcı, üstelik minikleri gezegenlerle tanıştırmak için de çok güzel bir seçenek.
Meraklı Minik'in bu sayısını da ilgilisi miniklere öneriyoruz.

Dipteki Not: Kahramanımız Kerem'in 8. Yaş günü hediyesi teleskopu can sıkıcı bir emsal teşkil edebilir, uyarmadı demeyin ;)

Göz Kırpan Yıldız / Nural Birden/ abm Yayınevi
4+



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Geri Dön

Facebook

Video Of Day

Advertisement